10 Haziran 2012 Pazar

21 Jump Street

 

dört beş yıldır (belki daha da uzun bir süredir) gördüğüm tipik bir rüya var.liseye dönüyorum.tekrar önlük filan giyip dolaşıyorum etrafta.öğretmenler senin biraz yaşın büyük değil mi diye soruyor öğrenciler bana garip garip bakıyor.psikoloğuma danışmadım ama sanırsam okul yıllarımdan nefret etmemle bi ilgisi olsa gerek.bu film sanırım benim kabusumun gerçek olmuş hali gibi bişey.
eşek kadar olmuş adamları liseye öğrenci kılığında gönderirseniz kimse anlamaz mı sanıyorsunuz.tabi filmimiz bi komedi filmi.işi büyük ölçüde absürtlüğe de vurmuşlar.bu nedenle kabul edilebilir bişey gibi.ama yine de sırıtıyo.bi olmamışlık hissi var.
jonah hill superbad gibi şahane bi filmden sonra liseye geri dönmüş.üstat o filmi çevirdiğinde 24 yaşındaydı ancak hiç sırıtmıyodu.hatta ben filmi izledikten sonra 24 yaşında olduğunu öğrendiğimde biraz şaşırmıştım bile.çok inandırıcıydı çünkü.belki biraz bebek yüzlü olmasından.
üstat artık 29 yaşına geldi.ve ne kadar bebek yüzlü olsa da hiç liseli gibi durmuyo.tatum fanları da kızmasın ama onun durumu hillden de beter.bildiğin kazma gibi duruyo okul sırasında.liseli havası hiç yok.




filmin konusuna gelirsek.işte efendim okullarda uyuşturucu sorununu çözmek için iki polis öğrenci kılığına girip gizli görevle bi liseye atanırlar.klasik senaryo.zaten eski bi dizinin yeniden çevrimiymiş.
işi alaya alan tarafı olmasa film hepten çekilmez olurmuş.ama iyiki böyle yapmışlar.yani sürekli kendi kendiyle falga geçmeler biraz absürtlük filan.



aslında geriye dönüp bakıyorum da akılıma şu geldi.bizim lisede 23 yaşında hatta daha büyük öğrenciler vardı.ulan ne manyak günlermiş.neyse konuya dönecek olursak film tatlı orta şeker."hoşça vakit" geçirmek için izlenebilir.iyi pazarlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder