10 Haziran 2012 Pazar

The Marc Pease Experience

 



küçük insanların küçük hikayeleri üzerine kurulu bir film.sıcak samimi bi havası var.komedi dozunda yer yer kara mizaha kaymakla beraber.hayat ne kadar sıkıcı ve "çıkışsız" gibi görünse de her zaman küçük küçücük bir umut olduğunu da eklemeyi unutmuyor sonunda.


 Bored to Death ile tanıdığımız (yani en azından ben ordan tanıyorum) Jason Schwartzman başrolde.Ben Stiller ise kötü adamımız.üzerine hafiften bi yaşlı usta aktör havası çökmüş gibi bu arada.


konuya gelirsek.efendim film geçmişin gölgesinden bir türlü kurtulamamış hala gençlik günlerinde yaşadığını sanan bir adam üzerine kurulu.büyümeyi reddeden "takılıp kalmış" bir adam.aslında pek çok yerde kendimden parçalar bulmadım değil.derken bir kırılma noktası yaşanıyor.ve bir aydınlanma anı takip ediyor bunu.neyse filmi şimdi baştan sona anlatmayayım.özetle izlenebilir hoş bi komedi olmuş.kendine ait bi dil yakalamış.kısaca başarılı.izleyin derim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder