11 Kasım 2011 Cuma

alexander the little



ya bu küçük iskender hala yaşıyo mu?
on beş sene önce liseye giderken böyle özenti kızlar okurdu bunu



 ben "maruyana" içiyorum "metalika" tişörtü elde küçük iskender kitabı hala var mı bu tipler






tivitırda küçük iskenderi gördüm de ordan aklıma geldi ne ayak bu adam hala çözemedim düşünüyorum kolpa mı yapıyo yoksa gerçek böyle mi





 yok kolpa yapıyosa kolpanın kralını yapıyo elini öperim yok gerçek yaşam tarzı buysa yine elini öperim





toplumca "aykırı" görülen herşeyi nasıl aynı bünyede toplayabiliyo hayranıyım
 hem gay hem içiyo hem anarşist gerçi hiç bi toplumsal olayda görmedim ama ölümüne "muhalif"
 yani ne biliyim sabah erken kalkıp işe gitmek aykırı bişey olsa eminim küçük iskender her sabah altıda otobüs durağında olur



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder